הדפסת פליירים מהיום להיום

הדפסת פולדרים בכל גודל

הדפסת פלייירים מהיום להיום – דברים שחשוב לדעת

פלייר הוא שם עממי לעלון פרסום. זהו אמצעי שיווק מודפס, יעיל וזול יחסית לאמצעי הפרסום האחרים. מדובר בדף פרסום שאותו מחלקים בתיבות הדואר, מדביקים על שמשות של מכוניות, מצמידים ללוחות מודעות, מחלקים לעוברים ושבים ועוד. זוהי דרך מצוינת של עסקים לפרסם את עצמם ולהעביר ללקוחות פוטנציאליים את המסרים החשובים ביותר. למשל, חנויות חדשות שנפתחות בשכונה, חוגים חדשים באזור המגורים, נותני שירותים כמו מנעולנים, שיפוצניקים, טכנאי מחשבים, מספרות, קוסמטיקאיות ועוד. פלייר הוא, בדרך כלל, דף מודפס בצבע עם לוגו של בית העסק ומידע תמציתי וחשוב. מטרתו היא לכבוש את ליבם של הלקוחות ולעורר בהם רצון לבדוק את העסק או נותני השירותים. דפוס מהיום להיום הוא יתרון משמעותי לאנשים שהזמן דוחק בהם והם רוצים להוציא את הפלייר לאוויר העולם במהירות האפשרית.

שלבי הכנה של פליירים

  • עיצוב גרפי – תכנון הנראות של הפלייר, מיקום הלוגו, גודל הטקסט הפרסומי, בחירת הצבעים,  וחלוק הטקסט  על פני הדף עצמו. 
  • קופירייטינג – בחירת התכנים הטקסטואליים. מה לכתוב, כמה טקסט להכניס לתוך הדף ביחס לגודל שלו, איזה טקסט יהיה המדויק ביותר – אלה הן שאלות שיש להתייחס אליהן כשבאים לבחור תכנים. חשוב שהבחירה תהיה מדויקת ככל  האפשר ושהטקסט לא יהיה עמוס מידי ביחד לגודל הדף. 
  • בחירת סוג הנייר – אפשר לבחור נייר צבעוני או לבן, מט או מבריק, גודל כזה או אחר, משקל דף ועוד. 
  • הדפסת הפליירים בהתאם לכמות הנדרשת. 

אפשר לעצב ולבחור ניסוח באופן עצמאי ולחסוך עלויות של מעצבים וקופירייטרים. כיום, ניתן למצוא תוכנות מעולות שיכולות לסייע לכל בעל עסק לעשות את העיצוב והניסוח בעצמו. האופציה השנייה היא, כמובן, להיעזר באנשי מקצוע והכול מסתכם בתקציב העומד לרשות בעלי העסק החדש ובזמן שנותר לו עד לפתיחה המרגשת.

יתרונות של בית דפוס מהיום להיום

אנשים העומדים לפתוח עסק חדש עסוקים באינסוף משימות שאותם עליהם לבצע לפני שהם מתחילים לעבוד. צריך למצוא רואה חשבון, למלא טפסים חשובים, להכין את המקום החדש, לקנות את כל הציוד הנדרש לעבודה ועוד. בתוך כל אלה, חשוב גם להדפיס פליירים על מנת להגדיל את החשיפה של העסק החדש למקסימום האפשרי. לפעמים, קורה שהמשימה נדחית לרגע האחרון ואז מתעורר לחץ להדפיס במהירות רבה ככל האפשר. כאן נכנס שיקול נוסף בבחירה של בית הדפוס הרצוי ומקום שיציע הדפסה מהיום להיום, בין שאר יתרונותיו, יזכה לבצע את העבודה. האופציה להדפיס מהיום להיום מורידה לחץ מיותר מכתפיו של בעל העסק החדש ומאפשרת לו להגיע אל קו הזינוק רגוע יותר.

בית דפוס סדר צלם – הדפסה מהיום להיום

המקום קיים מעל 50 שנה עם ניסיון רב ומקצוענות ברמות הגבוהות ביותר. היום, מנהל את המקום יוסי בן-יעקב, דור שני בארץ למומחים בתחום הדפוס. שמו של המקום נגזר משמה של מכונת הדפוס הישנה שהייתה מדפיסה בגלופות, אותן היו מסדרים על מכונות חריטה ומדפיסים כמויות גדולות של עותקים. כיום, אנו משתמשים בשיטת האוטומציה של מכונות הלייזר, מה שמאפשר להדפיס בכל כמות שהלקוח רוצה. מגוון שירותי ההדפסה שלנו נרחב והוא כולל: ספרים, חוברות, פליירים, ברושורים, יומנים, לוחות שנה, פוסטרים, שמשוניות, פולדרים, קטלוגים ועוד. 

אנחנו מציעים, בנוסף לכל אלה, שירותי הדפסה מהיום להיום , שירותי כריכה מסוגים שונים ולמינציה. הצוות שלנו מקצועי ומיומן והשירות שלנו הוא תמיד מכל הלב. אצלנו, הלקוחות מוזמנים לראות את ההדפסה ולהיות שותפים בתהליך היצירה. המחירים שלנו אטרקטיביים ומתאימים לכל כיס ובית הדפוס שלנו הוא מהמובילים בישראל. 

לפרטים נוספים והזמנות מוזמנים ליצור אתנו קשר בטלפון 03-6393988.

מוזמנים לשתף את הפוסטים »

דילוג לתוכן